lördag 24 januari 2009

Lördag kväll!

Den här veckan har jag nästan inte scrappat alls. I och med undersökning, sjukt barn och mycket på jobbet så har orken och inspirationen inte infinnit sig riktigt men jag kommer igen jag lovar! Tyvärr har det varit dåligt med fotandet också.....

Smilla är helt frisk och jag känner mig ok även om magen inte har varit helt tipptopp efter undersökningen. Idag på dagen var Sara, Smilla och jag på stan en sväng och shoppade lite och fikade. Dick var hemma och gjorde i ordning Passaten så den är städad och snygg när den nya ägaren hämtar dem. Sedan i eftermiddag var Sara barnvakt en stund och jag och Dick unnade oss lyxen att åka och handla mat själva. :)

Sedan har det varit tacos och bus!

Ska bara visa lite scrapgodis som släpps nu på Winter CHA. Gillar verkligen MME och jag vet att Stellas alldeles snart kommer få in från deras nya serier. Dock vet jag inte vilka serier hon får in men om jag känner Jenny rätt så tar hon nog in alla!! Jag visar lite från Penny Lane..


Jag har lånat bilderna från My Mind's Eye egna hemsida!

3 kommentarer:

Linda sa...

Mums mums, jag gillar verkligen what a hoot :)

Ann-Sofi sa...

Oj, det var mycket fint. Vill ha, vill ha!

Aase sa...

Åh vilken sneakpeaks..... Mmmmm!
Gillar verkligan alla papper och vackra saker till :)
Är vi shopping galna eller vad?
Kram Aase

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...