lördag 3 januari 2009

Mitt 2009 i bilder/ Foto 2


Här kommer dagens bild. Vi var på stan tidigare idag och fikade och spelade på hästarna (vann på dubbeln ca 150kr) Vi försöker att ha Smilla gåendes med oss men det är inte lätt. Det är en riktig busunge vi har, hon smiter gärna iväg så deet gäller att ha koll. Hon är inte det minsta blyg, kan gå in genom öppna dörrar och går gärna med andra människor. Så..man får vara på sin vakt! Den här bilden valde jag för att hon ser verklign ut att ha bus i blicken! Har dessutom använt en action som jag laddat hem från nätet...så kul att prova olika actions och se hur det blir!

2 kommentarer:

Lilo sa...

Söt-Smilla! =)
Höll nästan på att hoppa på den här utmaningen också men jag hejdade mig när jag sa till mig själv "Tänk att du ska ta ett foto om dagen i ETT ÅR! Ett helt år!" Där insåg jag att det var låååång tid. ;)

Betty sa...

Jättefina foton du tagi! Har oxå tänkt köra Projekt 365, men kanske inte publicera dem varje dag. Men får se hur det går med fotandet....
Ha ett fortsatt bra 2009.
/Betty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...