söndag 4 januari 2009

Mitt 2009 i bilder / Foto3

Har bestämt att försöka visa upp de vardagliga sakerna i mitt 2009 i bilder.
Idag vara jag iväg med min klass och samlade pant en stund på dagen sedan har städat ur skafferiet (hur kan det komma sig att man hittar bikarbonat som gick ut 2004 TROTS att vi rensade allt gammalt när vi flyttade hit 2006????)
Sedan har vi mest gjort det vanliga, lagat mat, plockat, sett på TV, busat, gosat, suttit vid datorn...
Nu ikväll åkte jag till Mjölby för att hämta Sara som kom med SWE-buss. Hon har varit hos pojkvännen i Tuna sedan annandagen!
Jag har saknat henne massor och därför är hon dagens foto!

1 kommentar:

Mahlin sa...

hihi ja! *räknar dagarna ner till mars..* fyy så långt egentligen!

Vad duktig du är som hoppade på 365 projektet.. jag ska följa dig med spänning..

Sara är så fiiin! Jag hoppas att Ville blir lika go som tonåring!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...