söndag 18 januari 2009

Mitt 2009 i bilder

Har också kommit till det att jag inte orkar räkna bilderna..det får bli det det blir :) Dagens bild kommer ifrån när vi var ute och gick en promenad i förmiddags. Det var så gråkallt och vi frös verkligen. Smilla ville inte sitta i vagnen och vi tränar henne också medvetet att gå istället, vilket inte är lätt då hon är en riktig buse som gärna springer iväg. Det går ändå bättre och bättre och hon är riktigt duktig att hålla handen när hon ska nu. Idag ville hon dra vagnen när vi gick på cykelbanan och det fick hon ju! Tycker bilden visar Smilla som hon är...alltid på språng, alltid fart och fläkt!

Gulliga Essmo, Lillblomman och Eyovine har skickat awards till mig och jag blir superglad att någon tänker på mig de tillfällen de snurrar runt en massa awards.
Jag tar den enkla vägen ut och skickar vidare till alla där ute som inspirerar mig varje dag. Alla ni som brukar få en kommentar av mig då och då...får med andra ord ta emot den!
Det finns så otroligt många duktiga scrappare och just bloggandet gör att alla får ta del av det man gör och det sprider inspiration och glädje.
Jag läser gärna scraptidningar men den mesta av inspirationen får jag just via bloggar och nätet i övrigt!

4 kommentarer:

cattis sa...

Roligt att se alla foton. Hade varit kul och följt det här själv..men det skulle väl sluta med att jag glömmer att fota och sen lägga in i bloggen.. ;)

Annika sa...

Iiiiih, vad söt hon är som går själv med vagnen! Haha, tänker fortfarande på hur gullig hon var mot William på julafton och ville att han skulle ha sina leksaker ^^ Söta Smilla på Språng! =D

Mahlin sa...

har du din vanliga mail till msn då? så kan ja lägga till dig.. =)

Annika sa...

Oj, vi sänder dig en tanke då också på morgonen och hoppas Smilla blir frisk snart!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...