lördag 7 februari 2009

CC på The Nook

The Scrapbook Nook har CC i helgen och jag tänkte försöka hänga med på den lite grand! Egentligen skulle vi varit i Örebro nu och firat min bror som fyllde 50 i veckan men eftersom Smilla fortfarande har feber så blev det inte av den här helgen. I dag är hon mycket bättre men hon har i alla fall närmare 38 grader så det blir att ta det lugnt.
Ingen resa till Örebro med andra ord men då fick jag ju lite scraptid! Här är min första LO till cropen. Utmaningen var att använda hjärtan urklippta från papper och att använda ordet "heart" i titeln.





Jag har använt mig av Basic Grey's julkollektion Wassail och det behöver ju inte alls vara julfoton för att passa många av de papprena!

4 kommentarer:

Essmo sa...

Men vilken fin layout! Sååå snyggt med kartongen som sticker fram !=)
Coolt!

Aase sa...

Underbar! Vad fint med "julpapper" på denna LO

Kram Aase

Eyovine sa...

Underbar =)

Eyovine sa...

Underbar =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...