söndag 22 februari 2009

Det blev en till

Det blev en till Lo till CC. Här skulle man inspireras av layouten på en blogg och jag blev ganska nöjd med mitt resultat. :)
Annars i helgen har jag jobbat med en del rättning som jag ligger efter med, planerat upp veckan, röjt i scraprummet eftersom en det hyllor osv ska lackas i veckan.
Dick har varit helt otrolig! Han har lagt maten helt den här helgen!
I dag på dagen åt vi lax med peppartäcke och i kväll gjorde han en underbart god fläskfilé!
Igår åt vi spagetti och köttfärssås och Dick gjorde björnbärspaj till efterrätt!
Mums!!!
Vi fick för ett tag sedan en ny kokbok och den har verkligen gjort ett lyft för våra middagar!
Hehe...det var därför vi åt spagetti och köttfärssås i går, Sara kom och sa:
- Kan vi inte äta något normalt?

Ha det så gott!!!

9 kommentarer:

Essmo sa...

Snygg layout med ett härlgt foto!
Låter som himla god mat,särskillt björnbärspaj! njam njam! :o)

Eyovine sa...

Läckert och lite annorlunda =)

teres sa...

Häftig LO, gillar dina andra nedan också. Impad över hur du lyckats med i mina ögon de supersvåra kaiserpappren :).
Din tolkning av veckans StM-sång var uberläcker!

Articsisters are: sa...

Hej!
Det var så länge sedan jag var ute på bloggrunda och nu tänker jag ta tag i detta igen.
Jag behöver vila ögonen lite på färg och form så jag hoppade in hos dig en stund.

Ja, ska se vad läcker tdu kan göra med BIAN sedan.

Lisbet

malwa sa...

Åh, så läcker! Mycket snyggare än bloggen man skulle utgår från. :)

ScräpEmma sa...

Älskar denna!! Fantastiskt foto och så läckert scrappat!! Knappraden under fotot är så enkel, men så snygg!!
(Har kommenterat de två föregående inläggen oxå)

Hoppas du snart får tid för BIAn, så spännande :)

Lilo sa...

Wow vad fint!!! Vilken service du haft med god mat. Jag tänkte försöka hålla mig borta från spisen idag eftersom jag är på jobbet nu och sambon borde ha påbörjat middagen när jag åker hem. ;)
Jag har missat CC och hittills inte gjort ett enda bidrag till vårt bloggparty. Suck... vad är väl en bal på slottet...

Mette sa...

Helt underbar layout! Den här gillar jag verkligen massor! :)

Layouterna i förra inlägget är också hur fina som helst.

Mette sa...

Helt underbar layout! Den här gillar jag verkligen massor! :)

Layouterna i förra inlägget är också hur fina som helst.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...