söndag 1 februari 2009

En så skön helg!

Det har varit en underbar helg!
Jag satte upp nya gardiner i vardagsrummet och i köket. Jag älskade verkligen de gamla gardinerna men jag började bli lite trött på dem, de har nästan suttit uppe sedan vi köpte huset *rodnar* för tre år sedan. Det blev i alla fall superfint!
Sedan kikade jag på körslaget med Dick och efter det hann jag till och med scrappa lite.
Lägger upp den i morgon.

Idag for vi iväg till Linköping dels har jag längtat efter att träffa lille William och dels vi behövde lite saker på IKEA, jag håller ju på att göra iordning scraprummet (IGEN!) Dessutom behövde vi köpa lite kläder till Smilla IGEN! Tror att hon äter gödningsmedel eller något liknande, allt blir för litet på en gång!
På IKEA blev det två Expedithyllor, nya underlägg till köksbordet, 4 åaket delicatobollar, två lådor till Smillas hylla och lite annat smått och gott.
Det roligaste ar att handla på CUBUS, vi köpte 4 tröjor och två par byxor till Smilla, 2 t-shirts till Dick och två långärmade tröjor till mig...och det kostade inte mer än 570 kr!!!
Det tycker jag var bra!
Vi köpte också lite födelsedagpresenter till Smilla som fyller 2 år (vart tog tiden vägen??) den 17:e! Men jag skriver inte här vad jag köpt...tänk om hon läser bloggen?????
När vi var färdiga med våra inköp begav vi oss till Annika, Andreas och William. Vi fikade lite och jag fotade lite, samtidigt som jag/vi försökte hålla reda på ett yrväder till Smilla!
Fick en hel del bra bilder på sötisen i alla fall!

Smilla var väldigt nyfiken och go mot William men jag tror att hon också var liiite sotis. Titta bara på den här bilden, där hon lagt sig likadant som honom!
Haha!!

Nu har jag en tuff vecka famför mig men sedan är det SPORTLOV!!!!

1 kommentar:

Aase sa...

Härligt med sportlov snart:)
Händelserik dag, hghade varit roligt att se hur det blev med expidithyllorna....är lite sugen på en sådan :)
Kram Aase

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...