söndag 15 februari 2009

Igår och idag...

Igår firade vi Smilla som fyller två år på tisdag!! Familjen var här och vi åt tårta och öppnade paket. Sedan var det dags att fota födelsedagsbarnet och så här kan det se ut då!

Hon var INTE lätt att fota igår eftersom hon var lite uppspelt av allt folk och allt som hände runt omkring, jag lyckades inte få något bra fotot på henne men jag hoppas att Sara fått något bra i alla fall.

William var en betydligt lugnare modell och både Sara och jag har fått en del bra foton på honom! Smilla var så mysig i går, hon verkligen vaktade på honom, ville ge honom saker och klappa på honom.

Idag var vi ute på förmiddagen och åkte snowracer i det underbara vintervädret!!
Dock har jag nu börjat få den eländiga förkylningen Sara och Smilla haft men jag hoppas att jag klarar mig lindrigt undan....

Ni glämmer väl inte bort Bloggpartyt???
Ni hittar allt om det här!
jag har fått in tre underbara bidrag och jag hoppas på många fler.
Tänk på att jag lottar ut vinsten den här gången så alla har chans att vinna!

Ikväll är det dags för ny låt på Scrapping The music så glöm inte att gå in och kika på min tolkning och delta! Underbar text den här gången också!!

6 kommentarer:

Annika sa...

Åh så fin bilden blev på honom. När man fick se den lite större blev den bara bättre! =)Det var jättekul som alltid att vara hos er, jag trivs så bra i ert sällskap, och lasse och noys också såklart! =D Hoppas du såg min kommentar om (s)korna, de ska inte slängas! Vi har tvättat dom bara! =D Kram

LillBlomman sa...

Oj vilken söt lite tös hon är, jag båda förstås! Vilken underbar lift tolkning och häääärliga foton! Kramar!

Susny sa...

Stora tjejen. Grattis i förskott till Smilla!

Paketet blev kanske inte riktigt så färgglatt som du är men jag hoppas jag lyckas plocka ihop lite saker du kan inspireras av i alla fall :-)

Det ska bli kul att se vad du hittar på med BIAn!

Mette sa...

Grattis till söta Smilla som fyller år i morgon! :)

Ang rabatten på Scrap My Memories... Du kan gå in där när som helst och utnyttja den... Kom bara ihåg att säga att du är vän med mig! :)

ScräpEmma sa...

Grattis stora tösen Smilla, hela två år imorgon!! :)

Ser att fina foton har dykt upp och så en superhärlig blåbärssoppeLO. Vilken bildserie!!! Ja, hela LOn är underbar! En riktigt, riktigt stor humörhöjare *s*
Din LO hos STM är kanonfin! Du är helt fenomenal...
Och så roligt med tre LOer i BGs galleri!! Roligt, men inte konstigt :).

bitte71 sa...

Grattis till lilltjejen en dag i förskott!! Ja, tänk, om knappt två veckor (nästa fredag) blir min minsting också 2 år!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...