torsdag 26 februari 2009

Jag vill ha färg!!!

Japp..jag har inte mycket till mojo just nu och det beror dels på arbetsbelastningen på jobbet och dels på att jag är lite trött på mina papper. Nästan allt jag har är i hösten/vinterns färgscheman och nu vill jag ha färg!! Jag vill ha cerise, orange, lime osv!!!
Har inte velat handla än eftersom det bara är ett par veckor till träffen i Linköping och jag vill att så många nyheter som möjligt ska ha kommit från CHA innan jag lägger in en beställning....
MEN idag kunde jag inte hålla mig längre utan har beställt underbara färgglada papper från både MY little shoebox och Bella Blvd!!
Yummie!!!

Idag har jag, min klassföreståndarkollega och vår klass varit ute och åkt, stjärtlapp, plastsäck, pulka (1 st) och Snowracer (1st) Det var roligt men såååå blött! Jag hoppas att ungarna håller sig friska nu bara så vi inte kylt ner dem!
Jag tycker att det är kul när man kan göra något annat ibland!
I morgon kväll ska Smilla till min bror och sova över där. Dick och jag ska åka till Frinnaryd till Mia och Lasse och äta gott, spela poker och sova över!
vi får i och för sig gå upp ganska tidigt på lördagen för vi har lovat brorsan att köra ner honom till Jpkg och hämta hans nya bil men för oss som har ett barn som vaknar mellan 4 och 5 så är sovmorgon till 8!
Nästa vecka börjar jag med mina utvecklingssamtal.

4 kommentarer:

Linda sa...

Ååå så spännande med nya papper!! Du får ta och visa dem sen :) Jag vill oooockså ha nya papper, men har inga pengar. Har försökt sälja lite gammalt scrapgrejs nu för att spara ihop pengar till Linköpingsträffen (där jag som det ser ut ska hjälpa PP på lördagen) och LC-mässan helgen efter. Wowers, 100 kronor har jag sålt ihop till..*hrm* Så jag får nog jobba på lite på den fronten. Njut av dina papper när de kommer och ha en toppenhelg!

Linda - www.knorrigt.com sa...

Känner igen känslan. Fast jag vill alltid ha färg, fniss! :)

Aase sa...

Vad härligt att barne fått lite vinterupplevelse :)
Utvecklingssamtal.... Hoppas det går bra.
Må så gott och njut av en ledig kväll det är man värd som förälder

Kram kram Aase

malwa sa...

Precis så känner jag det också! Jag vill ha ljusa, pastelliga papper - och knaliga, färgglada papper! Inte höstmurriga och vinterblå eller julröda...

Men nu är det bara 14 dagar kvar till Linköpingsträffen! Hooooooppas butikerna har laddat upp med många roliga papper och dekosar! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...