torsdag 5 februari 2009

Scrappat!!

När Smilla sov middag idag hann jag scrappa en gäst DT-LO till Scrapping The music. Den kan ni se i deras blogg sent på söndag! Sedan hann jag också börja på en LO till Mahlins bloggpartyutmaning. Den har jag gjort färdig nu och jag blev rätt så nöjd, som vanligt blir det inte lika bra när man fotar av den....

Mahlins utmaning var att använda sig av brunt, grönt och orange och dessutom ha med wellpapp någonstans. Man fick ha andra färger med men jag tyckte att färgerna var så otroligt coola så jag höll mig till dem!

Jag har fått in ett bidrag till min utmaning som ni hittar här! Se nu till att hänga på alla roliga utmaningar!! Massor med inspirerande utmaningar av alla det slag och en hel del fina vinster!

4 kommentarer:

Zarah sa...

Grymt fräck LO! :D

Cecilia sa...

men hejsan vilken liten sötnos som fastnat på bild. Vad charmig hon är din lilla smilla. Vilka härliga färger till fotot. De oranga pappren lyfter fram hennes axelband så bra. Fina färgval, som alltid. Kram och ha det gott /Cecilia

CillaT sa...

Åh så läcker!

Ammi sa...

Snyggt, gillar wellpappen som sticker fram :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...