lördag 28 februari 2009

Två LO och ett kort

Bestämde mig för att vara med i femkampen på Hildas Rum och den här veckan skulle man göra en LO efter en bingorad.
Jag valde att scrappa bingoraden: Minst tre foton - akrylfärg - metalldekoration och punchinella.
Dessutom fick man extrapoäng om man hade med pärlor (såna man hade och gjorde pärlplattor med när man var liten.)
Så här blev min LO.
Sedan var det också en bonusutmaning. Att scrappa ett Grattiskort som skulle passa en liten tjej. förra året gjorde jag ett grattiskort till Smilla med ett foto på och bestämde mig för att göra ett sånt varje år men jag har inte hunnit än men nu blev det i alla fall gjort och jag blev rätt nöjd med resultatet.

Allt Om Scraptidningen hade för ett bra tag sedan en skisstävling och jag antar att det är ok att lägga ut mitt bidrag nu. Jag vann inte men tycker att LOn är lite kul!

13 kommentarer:

Ammi sa...

Jättehärliga alster, med sköna färger :-)

ScräpEmma sa...

Helt underbara LOer,lekfulla och glada. Härliga färger. Gillar din pärlswirl :) Sånt fint grattiskort! Kul idé ha med foto på :)

Gillar oxå din STM-LO massor, Aj löööv turkos!! Och, som alltid, fantastiska detaljer!! Nämnde inte det sist jag tittade in, med tanke på er vän så kändes det som om det kunde vänta.

Mette sa...

Åhhhh vilka härliga layouter allihop!
Men jag gillar speciellt den nedre med de härliga färgerna! Helt underbar!

teres sa...

Härliga layouter som vanligt! GrattisLO´n är alldeles ljuvlig och den övre skitsnygg!

kramen

Annika sa...

Hej! Jag har en fråga till dig, du kan väl ringa när du har tid och lust? vår hemtelefon funkar igen! =D

Essmo sa...

Vilka härliga layouter! Smilla är verkligen såååå söt! =)
Kul idé med kortet..
Du får hänga med på kryssningen nästa år! =)

Kram kram!

jeanettew sa...

Härliga alster!

Gillar kortet och idén med att göra ett varje år. Måste liftas...Får man det?

Kram

jeanettew sa...

Härliga alster!

Gillar kortet och idén med att göra ett varje år. Måste liftas...Får man det?

Kram

(Favvis)Maria sa...

Så fina LO:er du har gjort
!

Lilo sa...

Gosh vad mycket fint du gjort nu igen! Makalöst snygga saker att titta på!!

Saawan sa...

Wow, supersnygga layouter!

LillBlomman sa...

Åh vad jag gillar dina bokstavsrutor, supersnygga! Beklagar soregn, livet är så orättvist ibland! Kramar!

Sanna F sa...

Underbara layouter du har gjort! Som alltid!
KRAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...