fredag 6 mars 2009

Ännu en...


I går kväll hade jag sån scraplust att det blev en till Lo till Magdas. Säga vad man vill men visst sätter nya papper igång inspirationen!
På den här använde jag mig av Sassafraspapper. Jag brukar inte vara så mycket för att sitta och skära ut mönster med skalpell men pappret med luftballongerna verkligen lockade till det!
Kika in i bloggen och skapa något inspirerade av mina LOs så kan ni bli publicerad i Magdas blogg! Det är alltid så kul att se vad andra fastnar för när de liftar.

10 kommentarer:

Zarah sa...

SÅ J***A läcker, helt enkelt. Ursäkta språket! ;)

Metal_Minish sa...

Supermysig LO!

Sanna F sa...

Superduper mega snygg layout

Eyovine sa...

Cooooolt!! AJ LAJK =D....

// Maja

ScräpEmma sa...

Maj gadd, så snygga LOer!! KANONLÄCKRA!!! (alla fyra som kommit upp sedan jag sist tittade in :) )
Helt underbart färgsprakande och härliga, blir så glad av dem.

Och grattis till gäst-DTuppdraget. Wow, så kul!! :)

Susanne sa...

Vilka fina sidor du scrappar! Både coola och färgglada! Väldigt fint!
Trevlig helg!
/Susanne

teres sa...

Supersnygg på alla sätt!!!!

Kramen....

Sofias blogg sa...

sååå cool!! verkligen underbar!

glaha sa...

Så härlig lo´s, hittade hit och har nu kollat lite runder och hit kommer jag allt fler gånger för att få inspiration....

Man blir glad och vill dirrekt skrappa...

(Favvis)Maria sa...

Kul att se dessa papperna scrappade. Jag tittade på dem när jag skulle beställa, men strunta i dom för jag inte kunde se vad jag skulle kunna göra med dom. Detta blev jättebra!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...