måndag 9 mars 2009

DT-LOs Stellas

För ett tag sedan fick jag hem ett DT-paket från Stellas och med det paket följde också en utmaning från Carina, jag fick inte använda mönstrad bakgrund, blommor eller chalk och jag var tvungen att använda chipboard, minst tre mönstrade papper och knappar.
I paketet fanns en hel del dekosar, knappar och möstrade papper från MME och Basic Grey.
Så här blev mina LOs!

Den första gjorde jag med MME från serien Maggie; Lola Jane Stripes, Lola Jane Delicate och Katie Lou circles. Visst är de papprena underbara!!!??
Fotot är taget av "vår" fotograf på racen, Bengt-Åke Racefoto och han var snabb och knäppte fotot på Sara och Andreas när de hade vattenkrig en varm dag i maskindepån.


Nästa LO är med papper från Basic Grey Marrakech; Masala Bella, Chamomile och en till som jag just nu inte kommer ihåg namnet på...

Jag blev ganska nöjd med båda LOsen men den översta är den som jag verkligen gillar! Direkt när jag såg papprena så visste jag vilket foto jag skulle använda och min magkänsla stämde, det blev en glad och somrig LO.

6 kommentarer:

Essmo sa...

Jättefina layouter! Gillar texten på den understa, coolt & sätta den på sidorna! =)

teres sa...

Superfina layouter, glada och "fartiga".

Cattis sa...

Ååååhhh...nu längtar jag till sommaren! Den layouten var så härligt Underbar!

Kramis!

Aase sa...

Läckra LO båda två!
Snygga färger och snyggt upplägg.
Kram Aase

Eyovine sa...

Tokdiggar också de översta papprena... som jag faktiskt köpt på mig från Stellas ;D.. den undre var också fin. Men fotot å papprena på den övre vara bara LÖÖÖÖÖW.

Kram Maja

ScräpEmma sa...

Ah, tokälskar "Vattenkrig"!!! Vilka färger, vilken sommarkänsla, vilken fart!!!

Den nedre var superhäftig!! Gillar chipboarden, som för tankarna till MC logosar, tatueringar och liknande. Läckert med clear buttons!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...