onsdag 25 mars 2009

Glad över...

...att det finns människor som stöttar.
...att de finns de som lyssnar.
...att inte alla låter sig manipuleras.
...att jag står på mig.
...att jag har underbara klasser.
...att jag trivs med mina elever och den undervisning jag har nu.
...att jag har en underbara familj.
...att Smilla springer till dörren och ger mig en värmande kram så fort jag kommer hem.
...att jag hunnit scrappa nästan två LOs ikväll.
...att det snart är Grey's anathomy.
...att vi hämtar nya husvagnen på fredag.
...att det snart är påsklov.
...att det inte är långt till värmen.
...att jag fick paket i brevlådan idag!

5 kommentarer:

Zarah sa...

Det är skönt att ta till sig glädjorna och bara vältra sig i dem en stund ibland! :D

teres sa...

Man får suga åt sig av det goda så mycket man kan och njuta av det....

Kramen

silwerstar sa...

Många saker att vara glad över, härligt! :) Även om vissa saker är skit ibland, så är det ju toppen att kunna se även de bra delarna i livet också, oftast är ju de positiva sakerna övervägande trots allt! Skickar en stooor kram till dig! ♥

Ulla sa...

Härligt att höra, massor av posivitet.. Det är lätt att det negativa tar överhand om man tillåter det (utan att man tänker på det). Mycket beror ju på vad man har runt omkring sej...

~Sannasmamma~ sa...

Det lät bättre =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...