söndag 15 mars 2009

Helgen

Nu i helgen har jag varit på scrapträff i Linköping.
Jag har träffat massor med underbara människor,speciellt mina bordskamrater, Teres, Jeanette, Anna G, Mahlin och Malin.
Tack för många skratt och massor av inspiration!!
Jag fick hela 8 LOs gjorda i helgen och jag är nöjd med de flesta av dem.
Dock vann jag ingen tävling men det är inte konstigt med tanke på hur många otroligt snygga LOs som alla sjorde!!
Jag fotar och lägger upp under veckan som kommer.
Jag måste bara ge en enorm eloge till de underbra tjejer som anordnar denna träff! God mat och bra arrangerat!
TACK!!
Att få komma iväg på en träff som är så trevlig och välordnad är underbart!

8 kommentarer:

Aase sa...

Visst är det kul med träff....
Ska bli kul att se vad du hittat på
Kram Aase

silwerstar sa...

Jag önskar att jag hade kunnat vara med er!! Det låter som om träffen var lika lyckad som alltid! :D

Jag hoppas dock att vi kanske kan ta en liten miniträff snart så vi kan träffas? Du är välkommen till Norrköping närsomhelst! ;D

KRAM!♥

ScräpEmma sa...

Aaaaawww, det låter SÅ KUUUL!!!! Tänk om man kunnat vara där...

Men vi har ju åtta LOs att se fram emot (och kanske hinner någon mer trilla in däremellan ;) )
*parkerar framför datorn*

Ulla sa...

8 st det är inte illa..Ska bli spännande att se sen. Verkar som det varit lite träffar överallt i landet denna helg, kul.

teres sa...

Tack själv, det var så roligt att träffas igen :)! Fast visst vann du en av tävlingarna som Pysselpunkt höll i!


Kramen

jeanettew sa...

Tack själv!!!!!
Alltid roligt att träffa er underbart trevliga tjejer!

Och jag håller med Teres...du vann ju :O) Den var helt underbar!

Kram

Mahlin sa...

Tack själv bästaste mian =D och som teres och jeanette sa.. du vann ju, jag vet att linda delade ut pris till sig.. tokfia! =D
KRAM

Malin sa...

Tack själv för ett trevligt sällskap!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...