torsdag 5 mars 2009

Hemma idag!

Jaha...då har jag sjukt barn igen. Smilla var dålig i helgen och hade hög feber men sedan blev hon bättre. Igår började hon hosta och i morse hostade hon så mycket att hon kräktes. Dick är borta och jobbar så det var bara att ringa jobbet och VABa igen. Tycker så synd om lillsnurpa, vet hur jobbigt det är att hosta så.
Dick kommer hem ikväll så jag kan jobba i morgon. Jag får passa på att slappa lite idag och jag tog hem lite prov igår som jag kan rätta idag under dagen, tänk vad glada eleverna skulle bli om de får tillbaka dem redan i morgon! (Jag brukar inte vara sååå snabb med att lämna tillbaka) Ja ja, jag får se om jag får sitta så mycket med dem idag, det beror ju givetvis på hur Smilla mår.

Lägger ut en layout som jag gjorde till en tävling, tror inte jag visat den.

Har förresten en massa färglada papper nu så nu i helgen ska det bli scrappat!!

3 kommentarer:

malwa sa...

Läcker - som vanligt! ;) Underbara färger och snyggt upplägg.

En fråga - chalkar du kanterna eller använder du "fotomatta" till mönsterpapprena?!

CillaT sa...

Oj så fin! Älskar upplägget och detaljerna i kanterna=D

teres sa...

Åhhhh så galet snygg, wow!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...