måndag 16 mars 2009

Jag har INTE glömt!

Nej tjejer!
Jag har inte glömt att jag fick pris i helgen!
Jag skrev två inlägg neråt att jag inte vann någon tävling MEN jag kom tvåa i Pysselpassions utmaning på lördagen!
Utmaningen var att scrappa i orange, gult och turkost. Man fick använda andra färger och så här blev min LO.

Förresten var det min DT kompis Jeanette som vann den utmaningen med en helt underbar LO! Håll utkik i hennes blogg, jag hoppas att hon snart lägger in sina underbara alster från helgen där!

I går fanns det en tävling där man skulle scrappa på temat Vågit och så här blev min LO. Jag bara älskar papprena från My Little Shoebox!! Och har ni sett de söta pippifåglarna? Det är små transperanta fåglar från Maya Road och finns nu på Stellas men jag tro inte det blev så många kvar för de blev riktigt populära på träffen!
Det finns också ugglor och klockor!

Den sista LOn jag gjorde på träffen (som ni märker lägger jag inte ut dem i den ordning jag gjorde dem) är en LO "bara för att".
Lånade Anna Gs stans för att stansa de vågiga kanterna med små hål i och jag vill verkligen ha en sån stans!

Nu ska jag krypa till sängs, har rättat niornas nationella prov ikväll och kikat på Cityakuten.
Smilla tar sista dosen penicillin i morgon bitti och just nu är hon mycket gladare och piggare än vad jag sett henne på länge så det verkar ju i alla fall som medicinen har hjälpt.

Jag lägger upp några fler LOs i morgon!
Kram på er!

6 kommentarer:

Ulla sa...

Jättefina ALLA tre..Härliga färger och upplägg.

Aase sa...

vilka underbra LO allihopa... Så läckra färger och cirklar är ju en favorti här hos mig :) De små fåglarna var ju juvliga så roligt med lite nya dekos...
Kram Aase

*Bling* sa...

Superfina allihop

teres sa...

Vilka underbara karameller här under.
Gillar alla dina layouter du "lagade" i helgen, *mums*! Så kul att få sett dem IRL!

Håller tummarna att Liten får vara frisk nu.

Ja, vad säger man annars inget går mot lite rättning och Cityakuten eller ;)?

Kramen

Eyovine sa...

Grattis till vinsten =)... å fantastiskt mycket nytt å fint här sen sist!!

Kram Maja

ScräpEmma sa...

Grattis :D

Och my god, my god, MY GOD!!! Så underbara alster. Allihop!! Till Magdas, och dessa, och...aaawww - me love so much!!
Måste titta lite till.
Skönt att Smilla är starkt på g igen :)
Kramen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...