måndag 30 mars 2009

Mer DT-los till Magdas

Magdas har tyvärr problem med sin blogg för närvarande men de jobbar på att fixa till det.
Jag lägger upp mina sista gäst alster här nu i alla fall och jag hoppas att vi snart ser dem och alla andra mumsiga LOs i Magdas blogg.

Av "baksidorna" på några av papprena i kitet plus att jag skar ut några träd ur ett av American Crafts papprena gjorde jag ett vårigt kort!
Kort är ju egentligen inte riktigt min grej men ibland är det bra att ha lite kort liggandes som man sedan kan skicka eller ge bort till någon människa som då förhoppningsvis blir lite glad :)


På LOn nedan på min urgulliga brorsdotters son har jag använt mig av prima papper och utskuret Sassafras papper.

Här kommer det ännu mer från Primas papper!
Tyvärr ser allt snett ut på LOn men jag lovar att det är rakt!
:)

9 kommentarer:

Sofias blogg sa...

Underbart fina, kortet var ju så vårigt..:)

Essmo sa...

Härliga alster med mycket färg! Snyggt! =)
Coola ringar på den nedersta...

Texten på tagen har jag skrivit ut på datorn. Jag brukar först skriva ut texten på ett vanligt A4, sedan så sätter jag fast tex en tag över texten & så in i skrivaren igen & skriv ut.. =) Hoppas du fattade vad jag menade.. ;)

Kram kram!

Cecilia sa...

Åh så fint kort du gjort, Ett riktigt vårkort, Och william erövraren, så häftig. kram Cecilia

Susny sa...

Åhh, vilka fina saker. Du är som jag, är egentligen scrappare men fuskar lite och gör något kort då och då :-)

Cattis sa...

Jag vill också ha dessa sassafrass papper!! Så läckra alster har du skapat!!

Kram!

teres sa...

Åhhh, vad mycket snyggt du gjort, här gäller det att hänga med :), färgstarkt härligt o snyggt! Jag gillar alla men måste säga att den runda layouten är extra fin med det underbara kortet på din tjejer.

Sen måste jag lägga in mitt veto här. Vadå kort inte din grej ;)??? Det är iallafall helt underbart!

Annika sa...

Tyvärr är det begravning den helgen...vet inte när vi ska hinna träffas och göra något med korten, får kanske göra dom själv ändå. Hade du några ideér?

Annika sa...

Aaaaw vad söt scrap på wille! Gullunge! =D

ScräpEmma sa...

Oj, så läckra alster!! Vilket härligt vårkort!! Löööv "på postering", och den på William är ju både så läcker och har så bra rubrik!

Är övertygad om att allt är rakt *skratt* Hm...råkar själv alltid ut för det där...det blir mer eller mindre skevt då jag fotar.

Hoppas det blir ordning på Magdas blogg snart.

Kramen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...