måndag 16 mars 2009

Mer Gäst-Lo till Magdas

Nu tycker jag verkligen att vintern snart få ge med sig och lämna plats för vår och sommar och då är det underbart att sitta och scrappa med så somriga papper! American Crafts serie Backyard ger i alla fall mig sommarkänsla och jag tyckte att de passade perfekt till fotona på Smilla i poolen. Jag gillar båda fotona på henne och ville inte plocka bort ett, samtidigt ville jag inte ha båda på en LO och efter lite funderade så gjorde jag två 6*12 LOs i samma stil. På så sätt står fotona för sig men samtidigt så passar de ihop.
Förutom papprena är också thickersen från American Crafts. På blommorna har jag satt en rosett av rosa tyll. Ni hittar allt meterial i shopen!

Senare i kväll kommer jag att lägga ut de första av mina LOs från helgen!

3 kommentarer:

Cath. sa...

Å, jag tycker du gör så härliga LOer! Och man längtar verligen till sommaren när man ser de där!
Tittar snart in igen eftersom du har varit så produktiv i helgen!
Kram!

Essmo sa...

Åhh, vilka härliga latouter med riktigt somriga & fina färger! =)
Nu längtar man verkligen efter lite sol & bad. ;)

kram!

Cecilia sa...

Vilka härliga LOs du har skapat . så mkt fint. Ska ta mig en koppa kaffe och sätta mig ner och kika ordentligt. Kram och sköt om er /Cecilia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...