söndag 22 mars 2009

Mer Linköping...

Här kommer sista uppladdningen med LOs jag gjorde på Linköpingträffen.
Den första gjorde jag efter utmaningen att använda material från den underbara Goodie-bagen vi fick när vi kom.

Den andra var till en lift av AnnaGs underbara LO Dream. Det här var den första jag gjorde på träffen och jag är inte helt nöjd med den, tycker att det tar ett tag innan man kommer igång när man är iväg så där och sitter ihop med en massa andra underbara scrappare!
Den sista gjorde jag till Jenny på Stellas eftersom hon ville ha en lifttävling på söndagen.
Jag blev ganska nöjd med den här, fotot är bara sååå kul! Titeln kom Jeanette på!


Det kommer fler bilder från scraprummet såsmåningom.
Lägger nog upp ett par bilder till i morgon.

11 kommentarer:

Zarah sa...

Helt ljuvliga!! :D

Karin sa...

Så kul att jag hittade hit till din blogg. Massor av inspirerande layouter och så ditt scraprum! Behöver alla idéer jag kan få....mitt scraprum väntar på att inredas.

Sara sa...

Snygg bild på mig o Andreas då, inte. =P

Aase sa...

Gillar den i mitten så mycket, läcker i allt!!!!
Kram Aase

ScräpEmma sa...

Underbara!! Gillar den med Sara & Andreas lite extra, så läcker. Och rolig :)
I löve you var ju så himla vitsig! Passande titel och perfekt foto till färgerna!!
Vilka kanonalster du fick ihop under träffen!! Och så många!! *Döimpad*

Cath. sa...

Åh, helt fantastiska layouter! Och idag har jag minsann varit på IKRA och köpt en sån där minibyrå... Suck! Men jag måste ju ha flera.... Men jag är så glad för tipset!
Ha det gott!

Ulla sa...

Helt ljuvliga, gillar färgerna i ding-ding värld kanonmycke.

~Sannasmamma~ sa...

Kanonsnygga layouter =)
Diggade den sista!! ;)

Kramis!

krumeluran sa...

Vilka underbara LOS, helt ljuvliga. Hoppas vi får se lika underbara skapelser på Magdas scrapfeber

KRAM
Katarina
MAgdas DT

Kajsan sa...

Härliga layouter och underbara foton!!
ska bli kul och se mer av ditt skapande i febern! :)
Mvh Karin Z/Kajsan

Puman78 sa...

Ja, va får du allt i från. Det är lika häpnadsväckande varje gång man kommer på besök och det har uppdagats nya layouter.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...