söndag 29 mars 2009

Mer scrapfeber

Idag kom brorsan förbi en stund och vi hade invigningsfika i husvagnen. Det var mysigt och Smilla var verkligen i högform. fikade först och sedan klättrade hon runt och sprang i vår dubbelsäng! Gillar verkligen vagnen och ser fram emot lite vår nu så vi kan ut och åka!

I går var dick iväg på klassåterträff (30 år!!) och då mös jag med en massa ljus, en öl och alldeles för många jordnötter under Earth Hour.
Efter det satte jag mig och scrappade och fick hela 4 LOs gjorda! Två DT-LOs till Stellas som jag visar senare i veckan och två tävlingsbidrag till Magdas scrapfeber.

Den här är gjort till en utmaning att scrappa djur.
Och den här är en lift av en av Lilos underbara LOs!

6 kommentarer:

Cath. sa...

Helt underbara bidrag! Gillar verkliegn sommartjej!
Och ditt vintagebidrag här nedan är också så fint!
Kram!

Aase sa...

Superläckra, vad du är bra på att jobba med färger.
kram Aase

ScräpEmma sa...

Åh, de är bara så läckra!! jag älskar att du är totalt orädd att kombinera färger och mönster hej vilt. Och resultatet blir ju alltid kanon!!

Kramen!!

Essmo sa...

Oj vilka härliga & färgglada layouter ! Blir alltid så glad av att titta in här!

kram!

Susny sa...

Du är verkligen en färggudinna. Älskar dina bidrag. Väntar faktiskt själv på ett paket.

Mette sa...

Åhhhh vilka fina! Helt underbara Missmian layouter! :)
Och layouten i förra inlägget är ju så himla fin så jag bara smäller av! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...