lördag 28 mars 2009

Scrapfeber, Smilla feber och husvagnsfukt......

Just nu pågår scrapfeber på Magdas och jag har hittills hunnit med ett bidrag.
Utmaningen var att scrappa i Vintagestil och så här blev min LO.

Smilla har haft feber igen men är idag så gott som feberfri. Så trött på att hon får tillbaka det hela tiden och jag tycker så synd om henne att hon knappt hinner piggna till mellan omgångerna.
Igår hämtade vi "nya" husvagnen!!
När vi kom till husvagnsförsäljaren igår blev jag helt ställd. Vi lämnade vår gamla vagn där för två veckor sedan eftersom de tog den i inbyte. Igår visade han att de hade hittat fukt i vagnen och de ville ta 15000 kr för fuktskadan!
Men så tittade jag lite noggrannare på var de hade hittat fukten och det visade sig att den var på den sidan som DE hade bytt hela sidan för bara något år sedan och att alla eventuella fuktskador måste ha kommit från att de tätat dåligt vid det bytet.
De blev lite ställda när jag påpekade det för dem och sa att jag inta hade lust att betala 15 000 kr på grund av något som de orsakat. Efter lite forskningsarbete kom de tillbaka till oss och medgav att skadan berodde på sidobytet och att vi inte behövde betala för det!
Vilken tur att vi tog vagnen i inbyte och inte försökte sälja den privat!

8 kommentarer:

Carola sa...

Vilken härlig blomsteräng :)

Sanna F sa...

Härlig layout.
Stackars tjej som varit så mycket sjuk! Man blir alltid lite orolig när de små är dåliga.
Tur att du stod på dig ang husvagnen!
KRAM

*Bling* sa...

Vilken fin LO och vilka fina tjejjer på kortet...

Eyovine sa...

Halloj, har inte hunnit vara på någon rejäl bloggrunda på ett tag.. å här inne blir jag alltid lika glad =).. din vintage lo är ljuvlig precis som allt annat.. gillade också LÖVE lo:n några inlägg ner.. Å sen måste jag bara säga att jag är grymt avis på ditt fina scraprum... drömmar om att få så gott om plats en vacker dag, är alla bran flyttar ut så det blir nåt rum över =D

Önskar dig en fin lördag =)

Kramiz Maja

Zarah sa...

Ljvligt vacker LO! :D

bitte71 sa...

Åh, så vacker LO - helt underbar! vad trist att Smilla är sjuk igen, det är ju så erbarmligt tråkigt *blä*
Ha en bra helg!
Kram Marie

ScräpEmma sa...

Den här LOn är bara så underbar!! Och alla detaljer, sömmer, glittret, chalkingen - allt!!

Tur att du var observant, och att stod på dig vid inbytet av husvagnen!!

Kramen!

Scrapping The Music sa...

Hi Maria!

Mary here from STM. Would you please email me? I want to ask you something. Thanks!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...