lördag 21 mars 2009

Scraprummet #2


Här kommer då andra bilden från scraprummet. Det är min nya expedithylla från IKEA. Jag älskar den! Jag har allt lättillgängligt till vänster om mig när jag scrappar, de saker jag använder mest har jag på skrivbordet (återkommer till det senare). De svarta hyllorna ovanpå hyllan är också IKEAS och jag har lackat dem svarta.
Den lådan jag har thickersen i finns att köpa sån. Jag lånade en sån låda av Smilla när jag var på träffen och sedan när Dick var iväg en sväng på IKEA i veckan bad jag honom köpa ett par sådana svarta lådor till mig. Snäll som han är gjorde han naturligtvis det! Jag har satt lådan på längden här och det passade perfekt med thickersen!
Mina papper har jag i en likadan låda men har då satt den på andra hållet.
(Visar bild på det senare)

7 kommentarer:

Cath. sa...

Å, så trevligt att kika in i ditt pysselrum som ser ganska så stort ut!!! De där lådorna från IKEA, smart att ha spillbitar i dem.. min nuvarande förvaring är inte så bra, så det ska jag nog kolla på. Ännu en anledning till ett besök på IKEA imorgon alltså... ;D

Och massor med fina LOer har du gjort också...

Och tack för söt kommentar i mi n blogg, det gör mig så glad!
Kram!

yes sa...

Toppenbra lösningar du kommit på!! Fundering - vad heter lådan som du förvarar Thickersen i?
kram ylvan

K8an sa...

JA det kom i Torsdags, fick användning för det med en gång :) Tack så mycket! Helt underbart godis!

Essmo sa...

Vilket härligt & stort scraprum du har! =) & vilken ordning.. Herreguu, sitter & skäms här nu för att mitt rum ser ut som ett bomdnedslag *fniss* =)

kram!

LillBlomman sa...

Mmmmm skitsnyggt, precis i min smak! Kul att få kika in! Kram!

yes sa...

Tack snälla för snabbt svar!! Jag funderar också på att köpa mig en Expedit och ditt rum inspirerar massor!
kram ylvan

ElinÅ sa...

Tokgillar ditt scraprum!! Precis så som jag vill ha det ju... Äntligen har jag nog hittat pappersförvaring som passar mig. Tror jag ska slå till på en "Trissa"låda. Tack för tipsen och för att du ville visa din snygga hörna:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...