måndag 23 mars 2009

Scraprummet #3

Tjohopp!
Här kommer nästa uppdatering från mitt scraprum.
Först en bild på hur det ser ut till vänster om mig när jag scrappar.
Hyllorna är nylackade i svart, de var trärena förut. Jag har gott om plats på hyllorna och jag tycker att det är ganska skönt att ha allt lätt överskådligt.
Nästa bild är tagen rakt framifrån vid sittplatsen.
Här har jag allt av de material jag använder mest på bara en armlängsd avstånd.
Här ser ni också den svarta lådan igen, nu vänd åt andra hållet. Fick frågan vad den heter och den heter Trissa. Jag brukar alltid städa efter varje LO jag gjort så jag har koll på var alla grejer är. Så med andra ord brukar det faktiskt vara sån ordning som ni ser på bilden. Hehe...dock har ni inte sett golvet med alla små blå lappar och pappersspill!

3 kommentarer:

Aase sa...

Vad är det för album du har?
Ser mysigt ut och vilken tydlig förklaring du gjort på dina saker. Du är väl organiserad minsann. Kansken en till som gillar förvaring :)
Kram Aase

Monika sa...

Ååå, men tänk den som hade det sådär snyggt och välordnat... Det kanske är därför du alltid skapar så mycket vackert? För att du har en så kreativ omgivning... ;)

Mette sa...

Vet du hur avis jag är på ditt härliga scraprum???? Jag vill också ha det så stort och fint!

Dina layout i förra inlägget är helt underbara allihop! Du är toppen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...