tisdag 10 mars 2009

Smilla sjuk igen!

Idag var det dags igen, Smilla hade feber när vi vaknade i morse. Att ha feber tre gånger på två vekor är INTE normalt så jag åkte in med henne tillsjukhuset och det visade sig att hon har öroninflammation! Lilla gumman...har stackarengått med det i två veckor och inte klagat mer!! Hon har inte på något sätt visat att hon har ont i öronen!


Hon hade öroninflammation för ett år sedan med och jag blir lite orolig att hon kommer bli ett "öronbarn". Hoppas inte!

Nästa gång hon får hög feber så åker jag in med henne samma dag!

I dag kom också nyaste numret av Scrapbooking mm.
Den här gången hade jag ingen LO med, jag har skickat in några men de kom inte med. Det känns helt ok, jag är glad att jag haft med så många LOs så det gör mig inget men det kändes lite konstigt när jag köpte tidningen. De senaste gångerna har jag snabbt med spänning i kroppen bläddrat fram till de sidor där min LOs varit.

Här är ett par av de LOsen som jag skickat in men som inte kom med.

9 kommentarer:

Ammi sa...

Urhärliga Lo:s, molnpappret är helt underbart, vill ha :-)

Linda sa...

Stackars Smilla :( Hoppas hon blir bra snart. Jag ääälskar den understa layouten, den tilltalar mig verkligen, helt underbar i färger och upplägg! Vi ses på lördag (ska ju stå i PPs butik) Kram!

Annika sa...

Stackars liten! Och inte sa hon nåt! Duktig hon är ändå! Det är inte kul att ha öroninflammation, vad jag minns hade jag det ofta när jag var liten, men det blev inte så farligt så de behövde sätta in rör i öronen iaf *phew* Hoppas Smilla slipper mer av det där! Krama henne från oss!

Eyovine sa...

Stackars lillfröken. Hoppas hon får bli frisk nu, å att det inte är ett öronbarn. Har haft tre såna... inge kul alls..

Superfina layouter... det är så man längtar till våren.. men den känns långt borta just nu.. tredje dan med snöfall (igen)

Kramiz

ScräpEmma sa...

Åh, stackars lilla gullungen!!! Hoppas hon blir frisk nu, och håller tummarna att hon inte behöver få det fler gånger!!!!

Helt underbara LOer!! Så fantastiska färger, och jag bara älskar molnen :)

Hoppas så att ni nu får det lugnare på sjukfronten!!
Kram

Saawan sa...

Stackare, hoppas det går bra.

Underbara layouter.

Aase sa...

Stackars Lilla Smillan, inte roligt med feber. Hopaps nu att hon piggar på sig snabbt.
Kram Aase

malwa sa...

Lilla pluttan! Det var likadant med Olivia: hon visade sig också ha öroninflammation, men inte visat något som helst teckan på det. :(
Det braiga är dock att de kryar på sig ganska fort när de väl får penicillin.

Längtar också till helgen! Vi ses! :)

Essmo sa...

Åh stackars Smilla! Hoppas hon blir frisk snart...

Superfina layouter ! Förvånad över att dom inte kom med i tidningen.. Stor kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...