tisdag 17 mars 2009

Två till från träffen

Här kommer två LOs till från helgen. Jag gillar verkligen den första även om jag inte var helt nöjd när jag var färdig. Dt var underbara Mahlin som för Pysselpassions räkning hade en utmaning om att scrappa 1-7.
På min LO finns; 1 brad, 2 foton, 3 journalingrutor, 4 diecuts, 5 olika mönstrade papper, 6 knappar och 7 häftklamrar!
Det var riktigt svårt och man var tvungen att tänka tillmånga gånger men till slut fick jag ihop det och visst är October Afternoon papprena supersnygga!??

Den andra är min favorit från helgen, den var efter en skiss som AnnaG gjort- I pratbubblan står det Ia akenis vilket betyder Smilla nakenfis! :)
Smilla säger det så fort hon inte har kläder på sig, supeglatt springerhon omkring och säger Ia akenis!
Dessutom får ni kika in HÄR!
Jag vann ju ett gäst-DT på Inkywings för ett tag sedan och nu ligger mina LOs ute i Inkywings blogg.

12 kommentarer:

Ulla sa...

Helt underbara, och färgerna på den första stämmer så bra till solstrålen på fotona.

Cattis sa...

Härligt att besöka din blogg och se dina fantastiska alster! Jag blir så inspirerad varje gång...har jag sagt det förr..känns som så ;)

Kramis!

Aase sa...

Ljuvligt ljuvliga LO!

Kram Aase

Essmo sa...

Oj va många layouter du hann med! Superfina allihopa, gillade nakenfis extra mycket, Saga älskar oxå att "fisa runt" naken som hon säger =)

Kram!

ScräpEmma sa...

Åh, vilka underbara alster!! De här LOerna är så fantastiskt snygga,...för att inte tala om de hos InkyWings (grattis till gäst-DTandet!!) "Ögon som glittrar" är ju...saknar ord...
Du bara äger!! :)

Hihi, vi brukar oxå ha nakenfisar här hemma...

Kramen!

Mette sa...

Men oj vad mycket fint du har hunnit med! Du är ju bara så bra!
Gillar Love allra mest! Den är helt underbar!

sandra sa...

Hej hej!
Nu var det ett tag sedan jag kikade in här ser jag.....allt är lika fint som vanligt=9

Ha det gott hälsn Sandra

LillBlomman sa...

Åh så fin alla var! Wao! Fast jag gillar nog ändå solstråle mest! Ha det gott!

Lilo sa...

Vilka fina layouter!! Jag är minsann avis som inte fick sitta brevid dig och de andra och scrappa! Det hade varit något det. =)

Eyovine sa...

Gillar båda loerna här... och de på Inkiwings var bedårande, men vad annat kan det bli med så bra modeller på fotona =)

Kram Maja

Alex sa...

ooo vad jag gillar dessa LO:s!!! här inne fanns det tonvis med inspiration ju!

malwa sa...

Jättehärliga LOer! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...