söndag 1 mars 2009

Vinnare Bloggparty!!

Jag hade tänkt att vara lite ambitiös såsom så många andra och låta en glad och go Smilla dra lotten under tiden som jag fotade...men men...den idén föll någonstans mellan matlagning, städning och såsmåningom nattning. Så jag drog helt enkelt själv en lott och jag fotade inte ens...så ni får lita på mitt ord när jag säger att lotten föll på.......



































den som gjort den här underbara LOn.........




































K8an!!!!

Grattis tjejen!!!
Maila din adress till mianspost@gmail.com!!

3 kommentarer:

K8an sa...

Wooow vad kul! Grym utmaning du bjöd på!

jeanettew sa...

Grattis grattis. Den är verkligen ursnygg!

ScräpEmma sa...

Grattis K8an!! Supersnygg LO!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...