tisdag 21 april 2009

En liten uppdatering...

Mår verkligen inget bra idag men det har varit full fart på Smilla idag så jag har inte fått vila. Sara har också varit hemma, förkyld. I morgon ska Smilla på dagis och jag är sjukskriven. Jag har nästan ingen röst alls nu så jag behöver verkligen få vila en dag. Jag har feber men har ingen vettig termometer (bara Smillas rumptermometer och den vill jag inte använda! ) så jag vet inte vad jag har. Kan jag bara prata någorlunda så går jag nog till jobbet på torsdag, vill inte bara vara hemma! Jag har scrappat lite idag till Hobbyhusets poängjakt och jag ska försöka fota och lägga upp det i morgon.

Kram på er!

7 kommentarer:

maybe*mej sa...

tack . det var snällt. kul att du hälsade på hos mig med.. visst är det härligt med alla braiga bloggar..

malwa sa...

Stackare dig! Att vara sjuk ihop med en någorlunda pigg två/treåring är ingen hit - been there... Krya på dig!!!

Och tack för kommentaren! :)

carina sa...

Nämen lilla gumman, fy för att vara sjuk!! du skulle bara våga vara sjuk på lördag, nu har jag ju sett fram emot att träffa dig=)

Men visst är det drygt när man inte bara kan gå och lägga sig när man vill när man är sjuk, jag hade alla tre barnen hemma när jag var sjuk förra veckan, jag var på vippen att flytta hemifrån ett tag för att få lite lugn och ro *Hihi*

krya på dig och så syns vi på lördag♥

Essmo sa...

Blä för att vara sjuk,inge roligt.. Hoppas du snart blir frisk! Krya på dig!
kram!!

silwerstar sa...

Så himla trist att vara sjuk!! Jag var genomförkyld i helgen hade också i princip tappat rösten, och det var såklart just DEN helgen då jag var själv med barnen från morgon till kväll. Ingen höjdare! :S (ungarna var skitglada iochförsig när mamma inte kunde höja rösten på flera dagar! *hahaha*) Idag är jag hemma och vabbar, nu är Julia sjuk.. känns som om det inte finns nån ände på det här :S Jag hoppas att ni och vi kryar på oss snart! :)

ScräpEmma sa...

Hoppas du nu får chans att krya på dig!! Det är eländigt med sjuka barn, men är man dessutom själv sjuk...eller man själv sjuk o de är friska...huvva!!!

Har tittat på de LOer du lagt upp sdan jag sist kikade in, och de är som alltid helt underbara!! Dina färger, dina detaljer...helheten. Underbart!! Och alltid så fina foton!
Föll lite extra mycket för "Söt 2-åring". Och vilken rolig idé att få in siffran i rubriken!! :)

Bli nu bättre fort!!
Kramar!

~Sannasmamma~ sa...

Tack för kommentaren =)

Usch, låter inge vidare =( hoppas det blåser över snabbt!!
Kramis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...