fredag 17 april 2009

Fler CC

Just nu är det så många CC som pågår att man blir helt snurrig i huvudet! Egentligen har jag inte alls så mycket tid nu i helgen för min brorsdotter kommer i morgon och vi ska göra inbjudningskort till Williams dop, sedan på kvällen ska jag på möhippa.
I dag har jag mått bättre men däremot så har Smilla varit sjuk (igen!!!) så jag har varit hemma. Det är ju självaste F-N att hon intte ska kunna vara på dagis en hel vecka utan att bli sjuk! Nu är hon inte väldigt dålig men för dålig för att kunna gå, jag tänker i alla fall inte bidra till att smitta ner andra barn, även om jag ibland ser andra barn som är väldigt hängiga när de är på dagis.

Under tiden hon sov middag lyckades jag i alla fall slänga ihop ett bidrag till Mima's CC. Det är en lift av SmultronPias LO "Lycklig" Jag gillar verklgien hennes stil så jag kände direkt för att göra den liften och jag blev riktigt nöjd med resultatet också!
Just nu gillar jag mer avskalade LOs, jag är lite trött på alla överdekorerade LOs och även om jag tycker att det är supersnyggt (när andra gör det) så börjar jag nästan tycka att alla ser likadana ut.


5 kommentarer:

EmmaP sa...

Snygg layout!! och skönt att höra att man inte är ensam om att tycka att alla överdekorerade layouter ser likadana ut :D

Cath. sa...

Å, sån läcker LO!!!
Du har nåt att hämta i min blogg!!!

malwa sa...

Superläcker! Och jag håller med dig sååå mycket i att det har gått inflation i överdekorerade LOer.

Hoppas lill-tjejen kryar på sig snart. Och att våren kan sätta fart så alla sjukdomar tar semester!

Kram!!!

Sanna F sa...

Härlig!!!!

teres sa...

Den är helt galet snygg. inte bara liftvarning på denna, jag kanske "case-ar" den helt sonika.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...