söndag 26 april 2009

Hemma igen!

Nu har jag varit hemma från Örebro några timmar och jag är nöjd men trött efter helgen. Först vill jag säga TACK till LISA för mat och husrum! Sedan TACK AnnaG för samåkning (som slutade med att Anna blev påvbackad av en bil på MCDonalds i Mjölby) och sällskap. Sedan satt jag vid samma bord som ett gäng underbara tjejer, Teres, Linda, Mia D, Jeanette coh Mahlin!
Heja tjejer, vad vi är bra! :)
Träffen var bra anordnad och dagen gick superfort.
Det fanns tre LO-tävlingar under dagen att vara med i och jag var med i alla plus en av korttävlingarna. Jag blev ganska nöjd med två av tre bidrag. Den jag inte alls blev nöjd med var kittävlingen, det var ett väldigt svårt kit att tävla med och jag vet att många var lite missnöjda med kitet.
Jag vann inte någon av tävlingarna men konkurrensen var stenhård så jag är inte besviken alls, dessutom kände jag att jag inte var helt på topp.
Jag ska försöka hinna fota LOsen i morgon och lägga upp. Tills dess...
Tjingeling!

2 kommentarer:

Elisa sa...

Hej igen!
Tack själv för en trevlig kväll och morgon. Elin hälsar!

Vi ses på lördag!

/Lisa

ScräpEmma sa...

Välkommen hem!! :D Det låter så härligt (säger hon som aldrig varit på nåt liknande och bara kan ana...). Ser MASSOR fram emot dina alster från helgen. *väntar otåligt* usch, du menar inte att du måste jobba och så först?!?!?!?! ;)

Kramen!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...