onsdag 22 april 2009

Hobbyhuset deltävling 3

Deltävling 3 på Hobbyhusets poängjakt handlade om tema kärlek och romantik. Jag kände mig först lite anti till uppgiften eftersom jag kände nästan tvång att göra en LO överöst med blommor och dekorationer och just nu är jag så mätt på såna! Men jag gjorde istället en ganska enkel LO med fokus på fotot.
Jag älskar det här fotot på Sara och Andreas och jag har scrappat det förut men nu gjorde jag om det till sepia innan jag skrev ut det.

Jag mår fortfarande skrutt och har sovit bort halva dagen idag! Tur att Smilla var så pigg att jag kunde lämna henne på dagis, jag tror att jag behöver få vila ut lite.

8 kommentarer:

Linda sa...

Helt underbar layout och fotot är verkligen verkligen vackert. Hoppas att du kryar på dig så snart du bara kan, inte alls kul att vara sjuk sådär! Kram!

Helén sa...

Vilket vackert foto!!! LO:en är helt underbar och jätteromantisk, trots att det inte är massor med blommor osv.

Essmo sa...

Gör man en sån här underbart fin LO så behövs inga blommor för att det skall vara romantiskt.
Fotot är verkligen göööörvackert! =)

kram!

malwa sa...

Underbar! Det behövs inte en massa dekorationer och tonvis med blommor för att det ska bli romantiskt! :)

Miss Goldie sa...

Underbart foto. LO:n blev jättefin och enkel.

~Sannasmamma~ sa...

Men du!!! Vilken layout =)
Ja, inte behöver du massa blommor på den inte! Helt underbar ♥
Kramis!

UlrikaT sa...

Vilket underbart foto, det är så romantiskt att det säger allt. Underbar LO, perfekt dekorerad och fina färger.

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Jättefin LO! Vacker och stilren och det behövs verkligen inget överflöd av blommor på den!

Kram / Angelica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...