onsdag 22 april 2009

Hobbyhuset extratävling #2

I hobbyhusets extratävling skulle man scrappa kring temat mor eftersom det är mors dag snart. Min oork just nu räcker inte för att scrappa om min egna mamma, det kräver så mycket känslomässigt, så jag scrappade istället om hur mycket det betyder för mig att få VARA mamma.

"Lycka för mig är att få vara er mamma"

Jag vet egentligeninte vad jag tycker om LOn men jag ville testa att gör en rad med cirklar, har sett det på andras LOer och då tycker jag att det är snyggt, men jag tror helt enkelt att jag inte är en "cirkelperson" :)

11 kommentarer:

Örnen sa...

Kanonsnygg!!
Jag gillar cirlekraden jättemycket och tror visst att du är en cirelperson :-)
Kram kram

Helén sa...

Jättehärlig! Läckra färger. Cirklarna gör verkligen det där lilla extra!

Alex sa...

håller inte alls med.. du är nog allt en cirkelperson.. lite iaf... :-) toppenfin LO!

~Sannasmamma~ sa...

Håller med övriga! Snyggt blev det =)

UlrikaT sa...

Jag tycker att cirklarna var pricken över i här.. så läckert!

Helén sa...

Nu är det jag igen! ;) Ville bara tacka för din kommentar i min blogg, jag blev verkligen jätteglad!! :)

LillBlomman sa...

Den är ursnygg! Gillar blandningen av fyllda och ihåliga ringar!! Coolt med fontblandningen också! Kramen!

Aase sa...

Åh vad fin den är verkligen så mysigt go´
Kram kram Aase

Sofias blogg sa...

jag tyckte det blev superfint, färgkombon är ju så snygg!!

Cattis sa...

Den ser verkligen mysig ut! =) Och layouten i förra inlägget var vacker!

Du får ha en fin helg!
Kram/Cattis

CillaT sa...

Wow så fin! Vilka färger och jag bara älskar cirklarna=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...