fredag 24 april 2009

I helgen...

...så kommer det att vara tyst i bloggen. I morgon tar jag min snoriga krok och åker till Örebromaran. Förhoppningsvis kan jag uppdatera med lite nya alster på söndag. Jag ser verkligen fram emot helgen! Jag har varit hemma sjuk och med sjukt barn alldeles för länge! Nu vill jag ut bland alla dessa underbara scrappare!

Är bara tvungen att lägga in den här bilden på Smilla, den är också på LOn, mammas lilla monster och jag bara älskar det här fotot. Det är så mycket Smilla, så mycket bus och rackartyg! Och jag vet inte vad det är med henne och skor för hon snor våra skor så gott som varje dag och vill traska kring i och då vill hon helst ha mössa eller solharr på sig också! :) Hon vet nog att hon är rolig! Jag älskar den lilla trollungen så otroligt mycket!!

6 kommentarer:

Ulla sa...

Du vet hur du ska glädja oss andra...Vilken trollunge.

ScräpEmma sa...

Underbara LOer du lagt upp!! Fotot på Sara och Andreas är verkligen så kanonvackert, tycker oxå det var rätt val att låta fokus vara på fotot.

Och ja...blommor och vintage och shabby chic....jag kan inte variera mig då jag gör dessa. De blir bara likadana. Man kan bli less för mindre...

Din LO med töserna är bara så läcker!! Tokgillar ringarna, de ger en mysig 60talsfeeling :)

Hoppas du får en toppenhelg!! Låter så kul med mara, ser fram emot kommande inlägg (o alster) :)

Kramen!

Miss Goldie sa...

Vilket coolt foto! Vår lilla tjej älskar också att vandra omkring i våra skor - det ser bara för kul ut.


Jag gillar LO:n med cirklarna jättemycket, tycker det blev väldigt fint med så många cirklar. Det måste jag testa nån gång.

Lilo sa...

Vilken liten tuffing! =)Hoppas du fick en trevlig scraphelg.

Cecilia sa...

Fniss, vilken superbild. kram cecilia

Sanna F sa...

Ha ha vilket härligt foto!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...