måndag 13 april 2009

Jippie!!!!

Kolla in!


För ett tag sedan fick jag ett mail från urgulliga Mary som har hand om den Amerikanska verisionen av Scrapping The Music.
En av deras DT skulle sluta och hon frågade om jag kunde tänka mig att komma in som DT i deras glada gäng!
Givetvis tackade jag JA!
Jag gillar verkligen att scrappa efter texter och jag blir superinspirerad av musik så givetvis ville jag hänga på!
Nu hoppas jag att vi får med lite fler svenska tjejer som hänger på veckoutmaningarna där!
Texten den här veckan är perfekt till att göra en BOM-sida av!


Så här blev min allra första DT-LO till STM!

21 kommentarer:

silwerstar sa...

Vad kul Marie!! :D Grattis!! :D

bitte71 sa...

YAY!! Vad kul! Grattis grattis!!!!!!

carina sa...

Stort grattis!!!! va roligt♥ kram

Eyovine sa...

Men vad roligt!!! Stort grattis till dig =). Du, jag har nu gjort ett bidrag till skissen på stellas... men jag kommer inte in i varken bloggen, shoppen eller forumet... det går inte att hitta och blogadressen finns inte *förvirrad*... kommer ju inte ihåg vart jag skulle skicka min lo =/.. Ser du detta kanske du kan svara i min blogg.
Ha en fiiiin sista påskhelgs dag.

Kramiz Maja

Eyovine sa...

Hej igen =)... nu kom jag in.. så det löste sig av sig själv.

Kramiz

Mahlin sa...

Men OHOOOO.. detär ju underbart! DU är ju den perfekta DT:n för dom! HEja dig! du är så bra.. GRATTIS

AnnaG sa...

Meeen va kul!!! Stort grattis!! Ska se om jag inet kan skapa lite efter utmaningarna gillar ju oxså att skapa utifrån musik.

Kram

Anonym sa...

ahh, va kul!!!

Ett stort grattis!

kramis

jennypenny

teres sa...

Åhh, stort grattis! Jag kikade in på STM igår och såg din ava bland DT-teamet och blev nyfis, men nu vety jag ju svaret. Så kul, heja Marie du är ju bara sååå bra!


Kram o kläm

CillaT sa...

Åh så roligt! Jättegrattis=D

Anne-Lie sa...

Härligt! Ett stort grattis till ditt DT-uppdrag!

Sanna F sa...

Grattis! Vad kul!!!
KRAM

Julie sa...

Glad to have you as a part of the team over at STM Marie. Great page.

~Sannasmamma~ sa...

Kul!! Grattis =)

Kramar!

Barbara sa...

W00T W00T!!! Congratulations!! You are a great addition to the STM team!!! Im so happy for you. Cant wait to see what you create! Always love what you do.

Monika sa...

Jammen grattis vännen! Så kul! Dina loer är ju perfekta till musik!

Anonym sa...

Så underbart roligt. Så kul med nya uppdrag och utmaningar.
kram Aase

Cattis sa...

Grattar här inne också!! =D Stort Grattis!! Vad spännande!Och layouten är superhärlig!

Kraam!

Essmo sa...

Stort GRATTIS!!! Du rockar! =)

ScräpEmma sa...

AAwwwww, så FANTASTISKT kul!!! Och du passar ju där så perfekt! Du råkkar!!! :D

Kramar!!!

ScräpEmma sa...

...och vilken superläcker LO!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...