söndag 5 april 2009

Söndag...

Sista dagen på den här veckan.
Mycket kallare ute idag än igår men ändå ligger våren i luften. Jag försöker scrappa lite men är orolig eftersom jag ska undersökas i morgon. Jag ska göra en tunntarmsröntgen och är inte helt hundra på vad de exakt ska göra. Jag fastar i alla fall från nu och ikväll ska jag dricka två (!!!!) liter med laxativ.
Jag är orolig både för kvällen och för morgondagen...
Inget kul!
Vill ni istället se på en blogg med snygga foton bland annat så besök dotterns blogg här!

4 kommentarer:

Puman78 sa...

Lycka till. Hoppas allt går bra.

Zarah sa...

Det kommer att gå jättebra! (Fats jag förstår att det känns olustigt.)
Tänker på dig och håller tummar för att du ska slippa vara nervös.
Kram!

malwa sa...

Två liter... Huvva, det låter inget vidare (det är ju jobbigt att få i sig så mycket *vatten*)! Lovar att tänka på dig massor!

Kram!

Monika sa...

Ååå fy, har du varit o gjort colloscopi?
Jag har gjort det några gånger, sist fick jag ett annat medel att dricka som man bara skulle dricka två glas av men himmel så illa jag mådde! Nästa gång blir det till att pina i sig de där äckliga två litrarna... Har du fått något resultat än?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...