tisdag 28 april 2009

Två bidrag från maran

Här kommer två av de LOs jag gjorde i helgen på maran. Det är de två jag blev nöjd med, den tredje visar jag inte ens...så missnöjd är jag :( Sedna blev jag nästan färdig med en till men den kan jag inte visa än, den är till STM nästa vecka!
Just det, jag gjorde också ett kort som jag blev nöjd med men det har jag glömt att fota så det får ni se en annan gång.


På lördag åker jag till Stellas invigning!!
Det ska bli sååå kul! Och jag vet att Jenny har fått in massa underbart tills dess!

16 kommentarer:

Silwerstar sa...

Riktigt läckra layouter, speciellt den nedersta har ju en helt underbar färgkombo! ♥

ScräpEmma sa...

Aaaawww!! Den som väntar på något gott.... WoW! Me very löööve them!! (får vi inte alls se den 3e nånsin? :( ) Helt underbara färgkombosar, speciellt på "allt för konsten".
Detaljerna är som alltid kanonläckra, speciellt blomman o svampen "på vift" på "håll mitt hjärta" :D

Kramen!!

Monika sa...

Dina loer är alltid helt fantastiska! Så mycket färg och ändå inte rörigt! Så vackra båda två! Och vilket foto sen på det nedre!

Eyovine sa...

Superhärliga båda två. Tokgillar alla dina färger. Fotot i den unfre är helt fantastiskt!!
Gillar det vita på de svarta bokstäverna.

Örnen sa...

Kanonfina LOs med superläckra färgkombos!

Essmo sa...

Supersnygga layouter båda 2, vilka härliga färger!! Hmm vill ju SE den 3e, har svårt & tänka mig att du gör något som inte är kanonsnyggt..
kram!

scrapupdate sa...

Urfina lo:er! Härligt med färg!

LillBlomman sa...

Helt underbara båda två vännen! Du har verkligen känsla för att få det snyggt med massor av färg! Fin lo i Scrapbooking mm ockås!!! Kramar!

teres sa...

De är superläckra :)! Ska bli så kul på lördag! Och så roligt att ses igen!

kram

(Favvis)Maria sa...

Riktigt snygga LO:er! Inspirerande!

Helén sa...

Hej! Ville bara tala om att jag lagt till dina 5 poäng för loggan i Poängjakten! :)

Helén sa...

Nej herregud, du behöver inte alls känna dig besvärlig - rätt ska ju vara rätt!! Jag var dock tvungen att låta Cia kolla upp det först. :)

Cecilia sa...

Så mkt nytt du lagt upp. Lika fint som alltid. Ha det bäst . kram cecilia

Aase sa...

Åh två superfina LO igen :)
ad snyggt med den markerade svart kanten på den översta och färgvalet på den understa är kanon...
Kram aase

Annyt sa...

Jag föll som en fura för den översta jag..gillar färgerna o att du använt svart mellan, snygg kontrast!

Sanna F sa...

WOW vad fina layouter!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...