tisdag 5 maj 2009

Besviken...

Kom bara sjua på Hobbyhusets poängjakt....klart som attan att man blir besviken. Hoppades i alla fall på en pallplats.
Just nu går det inget vidare för mig när jag tävlar, det känns som min stil helt enkelt inte går hem och det får jag väl bara acceptera men det är lite trist när man gör saker som man själv är supernöjd med och LOerna är så fina i verkligheten så verkar det inte som att de är fina nog.
Nåja, jag kan inte bättre så jag antar att det bara äratt gilla läget, jag är inte bra nog.

12 kommentarer:

carina sa...

jag förstår att du är besviken. men du får absolut inte säga att du inte duger, för det gör du visst!! Du ska vara stolt över din personliga stil. Du scrappar efter ditt hjärta och det är det viktigaste. Kram

Eyovine sa...

Känner igen de känslorna. Det jag gör går sällan och aldrig hem heller, blir alltid besviken för stunden... för man vill ju gärna vinna. Men sen tänker jag att jag scrappar ju för min egen skull... för att må bra =)...
Så låt dig inte slås ner. Du är en fantastisk scrappare och en av mina stora inspirationskällor.

Kramen Maja

Elisa sa...

Heja dig, jag gillar också din stil!

Kram

LillBlomman sa...

Nej men inte vara besviken, du är ju så himla bra!!! Och så såg jag att du kammat hem fina placeringar hos Magdas!! Jag älskar din färgsprakande, bubblande och positiva stil!! Och en massa fina DT uppdrag har du ju!! Så strunta i det här nu och tänk avd bra du är!! Kramar!

silwerstar sa...

Förstår känslan! Nu vet jag ingenting om just denna poängjakt och hur många domare det var som bedömde, men hursomhelst så är det ju så att du har en hel hög med fans som älskar din scrapstil och om vi hade kunnat ge poäng så hade du fått massor! ;) Kram!

Alex sa...

förstår och känner igen känslan! jag tycker du skapar de mest fantastiska layouterna som jag iaf alltid blir så glad av! o jag tror knappast att jag är ensam om det...

~Sannasmamma~ sa...

Det är ju det där med jury..
Det beror ju helt på vad dom har för smak!!
Ibland klickar det och ibland inte..
Förmodligen därför jag sällan deltar i tävlingar, vintage-stilen är ju inne nu, uppenbarligen, och så scrappar jag verkligen inte!
Jag älskar dina layouter iaf! Dom är helt i MIN smak!! =)
Kram!! ♥

Örnen sa...

För mig är du en otrolig inspirationskälla och jag gillar VERKLIGEN det du skapar!!

UlrikaT sa...

Ja, jag har ju samma känsla som du. Jag brukar att undvika tävlingar som ger poäng för det är så surt när man inte får några.
Du har en så läcker scrappingstil och du är absolut bra nog!

Lilo sa...

Jag tävlar sällan. Brukar inte vinna jag heller. Bättre att scrappa för sitt eget välbefinnande. Jag älskar dina layouter, synd att du inte vann!

Marit sa...

Ja, jag gillar i alla fall det du gör!
Tycker alltid det är uppfriskande att komma hit, även om jag är dålig på att kommentera.
Har haft så lite tid, har rusat genom bloggarna, men jag ska skärpa mig!

10 poäng från mig!

Kram

Annyt sa...

Ja, vad finns kvar att säga?!
Här har du en till som tycker att du är super! Nu lyckade jag knipa en pallplats hos Magdas..det ser jag mer som tur, juryn är ju enorm med sina 14 tjejjer o alla har olika smak. DIG, såg jag som ett stooort hot..fortsätt, nästa gång står du på pallen!!
Scrappa på, kram// Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...