söndag 3 maj 2009

Den jag valde bort...

Jag gjorde ju två bidrag till hobbyhusets tävling den här veckan men valde bort den här, jag tycker om den men fick ingen WOW känsla. Gillar verkligen PinkPaisley papprena!
Igår tog jag med mig en kompis och åkte till Stellas invigning i Kumla. Det var underbart, en hel dag med shopping!! Ni måste åka förbi där om ni är i närheten!!
Jenny har sjukt mycket saker (och mer lär hon ta in nu när hon har plats) och lokalen är stoooor och ljus. Hon har mycket mer än vad som finns i webshoppen och ändå finns det ju massor där!

I övrigt kom jag trea i två av Scrapfeberns deltävlingar och det är jag supernöjd med, det var så otroligt många fina bidrag! Jag säger också grattis till vinnaren, Christel!!!

3 kommentarer:

(Favvis)Maria sa...

Jag tyckte denna var jättefin!

Aase sa...

Superläcker. Har du haft en bra helg?
Kram Aase

teres sa...

Åhhh, vad mycket snyggt och härligt du hunnit lägga upp medans jag varit "borta"!
Kom snart tillbaka till Stellas o inspirera på en träff snart! Var så kul att ses i helgen även om jag var förvirrad som få ;)!

Kram kram...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...