fredag 22 maj 2009

Dop och målarfärg!

Idag har vi varit och köpt målarfärg. ska måla pannrummet och garaget. Sedan har Sara och jag ögnat eftermiddagen till att sortera i hennes gamla kartonger med leksaker, gamla Lyckoslanten och skolböcker. Det blev mycket som ska till tippen!! Nu är i alla fall pannrummet tomt och i morgon kväll ska det börja målas!
På dagen i morgon ska vi på Williams dop så då blir det att fira.
Har scrappat men vet inte om jag hinner lägga ut det i helgen. Just nu kände jag mig bara stressad av blogkollen då det var massor med inlägg på min bloggrunda men idag gjorde jag något som jag inte brukar göra. Jag markerade alla som läst och kände stressen rinna av mig. Sorry friends! Jag får kommentera lite mer när jag känner att jag har tid, jag älskar att springa omkring på alla bloggar och kika på vad ni har gjort men nu finns helt enkelt inte tiden.

1 kommentar:

silwerstar sa...

Det är helt ok att inte alltid hinna med alla bloggar! Snart kommer det ändå nya inlägg man kan kika på! xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...