lördag 2 maj 2009

Extratävling #3 Hobbyhuset

Igår gjorde jag färdigt min LO till Hobbyhusets extratävlingen och jag känner att hur det än går nu så har jag i alla fall gjort ett par LOs som jag blivit supernöjd med. Den här tycker jag själv blev supersnygg och kommer nog att hamna bland mina egna topp tio för i år.
(Nej, idag låter jag inte jäntlagen ta över! )
Temat på extratävlingen var "Jag är..." och vi fick tolka det som vi ville och jag känner att jag har gjort så många BOM om hur jag är...så då funderade jag vidare och fastnade vid att jag är så stolt över Sara.
Och visst är Fancy Pants papprena superläckra???
Love them!

8 kommentarer:

~Sannasmamma~ sa...

WOW!! Helt underbar =)

Hoppas du har en härlig helg!
Kram!

Essmo sa...

Jaaa! papprena är urläckra! Vilken snygg LO,härliga färger & ett himla fint foto! =)

Gillar Lo´n under här oxå, såååå söta bilder & fina detaljer! =)

kram!

Sara sa...

Guuud vad HEMSK bild! =O

monica sa...

WOW så snygga!!! Gillar verkligen din stil =)
Ha en skön dag!

Cath. sa...

Men bara sååå läcker!!! Och papprena är tokfina de med!

Och Sara, bilden är inte alls hemsk!!! ;D

Kramar!

Örnen sa...

Härlig användning av FP papprena! Jag gillar hur du har high lightat med vit penna! Snyggt resultat :-)

Eyovine sa...

Så vackert!!! Å så de underbara papprena =)

kram Maja

Helén sa...

Snyggt! Härliga papper, jättefint foto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...