onsdag 6 maj 2009

Fler LOer till tidningen.

Idag köpte jag nya numret av Scrapbooking mm. Jag har med två LOer den här gången och det är jag glad över! Tyckte att det var med massor med fina LOs den här gången, såg flera namn som jag känner igen :)
Till det här numret hade jag scrappat massor med LOs och här kommer de som inte kom med!



När det gäller poängjakten så vill jag tacka alla för alla fina ord, var inte meningen att fiska beröm och jag har redan lämnat det och går vidare!
Har gjort lite projekt som jag kommer visa så småningom och visst tävlar jag än :) Det är ju faktiskt det som får igång mig oftast, tävlingar och utmaningar av olika slag.
I helgen ska vi på bröllop så då kommer det vara ganska tyst här men jag hinner ju uppdatera lite innan dess!

Ha det så gott!

5 kommentarer:

~Sannasmamma~ sa...

Supersuperfina!!! Jag gillade "sömntuta" såå mycket =)
Kram!

(Favvis)Maria sa...

Så mkt fint! Sömntuta och grännaberget är mina favoriter.

Eyovine sa...

Såååå många fina loer. Blev så glad när jag såg dina loer i tidningen å hur läckra som helst var dom.... Jag har aldrig vågat ens prova scrappa till scrapbooking mm... men nu var ju flera "kända" namn med =)... så kanske jag också prover.
Kul iaf att du vart publicerad tycker jag..

Kram Maja

ScräpEmma sa...

Så roligt att du fick med ett par LOer!! :D Nu måste jag rusa och köpa tidningen, jag har ju glömt att köpa de senaste numren inser jag nu!!! Bäst att göra det direkt imorgon, så inte det här oxå faller ur minnet :(

Dessa var dock helt fantastiska, speciellt "Sömntuta" föll jag extra för.
Är helt galet tokig i din stil, med färger, mönster och dekorationer - och ännu mer färg :D

Kramen!!

Annyt sa...

Ooo, ÄLSKAR "Liten Sömntuta"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...