onsdag 13 maj 2009

Mammas troll

Trots scraptorka har jag lyckats få till ett bidrag till K8ans jubileumstävlingar. Den här gången blev det ett bidrag till skissen. Jag använde Fancy Pants papper...och visst är de underbara??? (finns givetvis hos Stellas!)

Ikväll blir det TV-kväll som alltid på onsdagar. Det är ju Grey's!!!
Förresten, på tal om TV-program, jag har ju följt Cityakuten i 8-10 år....och om två veckor kommer George Clooney tillbaka i serien!!!
Med andra ord ett måste att se!!!

Det blir mycket TV och läsa just nu och det är rätt skönt. Läser "Män som hatar kvinnor" ville läsa den innan jag ska se den på DVD. Boken är hittills bra så jag kan rekommendera den!

10 kommentarer:

ScräpEmma sa...

AAaaaaawwww!!! Helt underbar, vilka färger!! Me so very love :)

Och vilket urgulligt foto på ditt söta troll :)

Kramen!

LillBlomman sa...

OMG din svacka syns inte!!!! Blir så glad av dina alster! Som små karameller allihopa! Samma tv smak här:)

UlrikaT sa...

Vilket härligt foto och underbara färger! En LO som man blir glad av! :)

scrapupdate sa...

Jätefin lo! Så härliga färger.

ScräpEmma sa...

Du har något att få av mig!! kika in för visdare instruktioner... :)

Kramen!

Essmo sa...

Åh, vilken härligt layout! Supersött foto & verkligen läckra färger! =)

Örnen sa...

Åhhhhhhhhh vad fiiiiiin!!!!!!!!!! :-) :-) :-)

wilanand sa...

Hehe jaaaa dumma! =D Ja precis den tänkte vi se, det var därför vi ens kom på tanken att gå på bio, sen ställde ju vår vän Fia upp som barnvakt så det känns riktigt bra att få gå iväg bara vi två för en kväll! =D

teres sa...

Åhhh, den är underbar, wow!!!!!!!!!!

Sanna F sa...

Så himlans söt layout!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...