lördag 30 maj 2009

Solig lördag

Gårdagen var fruktansvärd. Jag trodde inte att Ts död skulle påverka mig så men det gör det. Jag saknar honom så mycket. Han var en av dem jag verkligen kunde gå till om jag behövde prata lite. Jag litade på honom och nu finns han inte kvar där längre. Hans arbetsplats var tom och det känns som att inget kommer bli riktigt som förut. Jag har haft svårt att sova i natt, tankarna har snurrat i huvudet det är så många senaste tiden i vår närhet som har dött alldeles för tidigt och det känns jobbigt på många olika nivåer. Dels givetvis för saknaden av den personen men också för att rädslan att något ska hända de som står mig allra närmast. Jag tänker massor på Ts sambo...hoppas att hon har många människor runt sig som stöttar och tröstar.

Idag ska vi en sväng på stan sedan ska vi börja med målningen av pannrum och garage. Jag var och tittade på ett hus i torsdags men det var inget för oss, det luktade mögel på nedervångingen och vi har verkligen INTE lust att lägga massa tid och pengar på att mögelsanera det första vi gör. Vi fortsätter att göra iordning lite småjobb här hemma så får vi se om vi sätter ut vårt hus till försäljning eller inte.

Just nu sitter jag och skriver på vår nya lilla leksak, en liten laptop. Vi beställde en i onsdags och igår kunde vi hämta ut den på posten. Net on net är verkligen snabba!! Jag ska försöka hinna fota av ett par scrappade saker under dagen och okväll tänkte jag sätta mig och scrappa lite. Jag hoppas bara att jag orkar. :)

Ha en bra dag och passa på att njuta av solen!

1 kommentar:

ScräpEmma sa...

Usch, sådant är så tungt!!

Många kramar till dig!! Och tankarna finns hos hans familj :(

Kramarna!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...