torsdag 7 maj 2009

Till CC på AOS

Just nu pågår CC på Allt Om Scrap forumet och det finns massa roliga tävlingar men jag känner att jag inte hinner med riktigt allt jag vill just nu. Men jag hängde i alla fall på en liftkedja och skulle lifta en av bittes underbara LOer.

Jag valde att lifta den här LOn, jag bara älskar den och har länge tänkt att jag ska lifta den!
Min Lo blev bara lite färggladare annars har jag liftat temat och upplägget. ville verkligen göra ganska likt eftersom jkag var ute efter att få samma känsla av LOn.

Sedan kan jag visa en bok jag gjort med min BIA. Jag blev sååå inspirerad av Rimna när hon var och demade hos Stellas i helgen! Hon hade gjort en liknande bok. Nu ska jag bara ha lite orginisation kring mina LOs också! :)

7 kommentarer:

Mette sa...

Mmmmmm du bara sprutar ur dig massor med fint hela tiden! Underbart allting!
Kramen!!!!

Sanna F sa...

Super mysig layout och jätte jätte fin bok!!!

ScräpEmma sa...

Vilken superbraig bok (och jag är fortfarande avis på din BIA).
Liften av Bitte är så himla fin, jag älskar oxå hennes "Månmage", minns när den dök upp hos Tant Scrappas poängjakt...
Du har verkligen fångat känslan, men ändå gjort den till din egen i och med val av färg å så. I alla fall i mina ögon.
En kanonsnygg lift!

kramen!

Rimna sa...

Underbar lo, och boken är så fin!!!

Vilken ära att inspirera själva MissMian!

Kram

Annika sa...

Ja uppgångarna är de man helst vill minnas! Haha, vad kul bild 'månmage' ser verkligen ut som en måne. Var det med Smilla?

ÅsaF sa...

Snygg lift!! Och massa andra läckra inspirerande layouter har du laddat upp, vilket scrapflow du har! :-)

bitte71 sa...

Åh, vad glad jag blir över att du liftat den - jag tycker själv mycket om den nämligen! Vad fin din tolkning blev - *stolt*
Kramen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...