lördag 6 juni 2009

Lördag morgon

Idag var det min tur att gå upp på morgonen. Smilla sov i alla fall till tjugo över sex vilket är superbra med tanke på att hon har vaknat runt fem varje morgon den här veckan. Jag gillar lördagmornar. Mysigt att kika på Disney med Smilla men en kopp kaffe och inte behöva stressa iväg till dagis och jobb. Jag ska snart väcka Dick och gå och lägga mig en halvtimme till....det är inte dumt alls!! Försöker verkligen att inte tänka på annat än familjen och positiva saker men det är lite svårt just nu men jag måste annars äts jag upp av alla dåliga känlsor och tankar.
I går kväll scrappade jag två LOs och det var så befriande!!



Vädret är grått och trist så jag lägger in en bild från i måndags :) Längtar nu efter min ledighet!!!



Förresten, vi var på banken igår för lånelöfte och vi får väl i princip låna så mycket vi vill bara vi kan betala 15% kontant...så vi får de hur vi gör, det beror ju lite på vad vi kan få för huset vi har.
Vi pratar om att vänta tills nästa vår med att lägga ut vårt hus.

2 kommentarer:

Cattis sa...

=D Vilket härligt foto!!

ScräpEmma sa...

Härligt foto, söt bus :)

Hoppas så du slipper energitjuvarna snart :(

kramen!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...