lördag 13 juni 2009

Lördag

Saras pojkvän är här och eftersom de inte har firat Saras skolavslutning på något sätt åkte vi till Rosenlundsbadet i Jönköping idag. Det var länge sedan vi var med Smilla i ett badhus och hon verkar ha glömt det mesta från babysimmet. Hon had lite småroligt ett tag med sedan blev hon pipplig och ville "itta bilen". Lilla sötis, hon ville gå upp och hellre sitta i bilen än att bada! Nåja, vi gick upp och tod det lugnt med duschandet (vilket hon älskade istället!!) och påklädningen.
När alla var nöjda och färdiga åkte vi till A6 och åt.
Tyvärr reagerade in knäppa mage nästan direkt på något som jag åt. Antagligen var det för mycket vitlök i dressingen och när de andra senare gick omkring på Media Markt så fick jag istället stifta bekantskap med toaletten där. :(
Nu mår jag bättre men det är så jobbigt när mina attacker kommer, speciellt när man inte är hemma på sin egna toalett.
Ikväll har jag däremot scrappat!! Lite DT till Stellas och ett bidrag till en tävling så jag hoppas kunna lägga upp något i morgon i alla fall!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...