torsdag 4 juni 2009

Mer MME åt Stellas

Usch vad jag är dålig bloggare just nu! Men jag hoppas att det snart blir mer tid över nu när betygen är satta och skolavslutningen snart är över.

I förra veckan gjorde jag två DT-LOs till åt Stellas och jag har äntligen fotat dem!

Det dyker snart upp ett nytt DT-paket i brevlådan och jag ser verkligen fram emot det med spänning. Nu måste jag komma igång igen!

Förresten...jag vann materialutmaningen på K8an blogg!! :) Det var med LOn "Höstbild" nedan.

5 kommentarer:

LillBlomman sa...

men du dina inlägg är värda att vänta på! Härliga karamellr du bjuder på! Älskar dina ritade ramar! Kramen!

Aase sa...

Underbara alster och superfina kompositioner, håller med LillBlomma det är väl värt att vänta på dina inlägg :)
Skönt med sommarlov snart....
Kramen Aase

wilanand sa...

Ja det tycker jag ni ska, var så himla enkelt, snabbt och väldigt gott! Varsågod, tack själva för att ni var där! =)

Essmo sa...

vilka underbara färgsprakande layouter! Härligt å se! =)

ScräpEmma sa...

Underbara LOer, gillar ramen du doodlat massor!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...