fredag 5 juni 2009

TGIF

Thank God Its Friday!
Just nu finns det tråkiga, jobbiga saker runt omkring mig men jag kan/vill av olika anledningar inte berätta vad det handlar om. Det är saker som tär på mig, jag försöker vara stark och ha huvudet högt men det är inte lätt. Ju mer det tär på mig desto sämre hanterar jag situationen och det känns som att det inte spelar någon roll längre om jag har/gör rätt eller fel, på något vis ksan allt vändas emot mig ändå. Jag är i alla fall hela tiden beredd på att bli kritiserad och granskad och jag tror snart att jag börjar bli paranoid!
Det ska i alla fall bli skönt att det snart är ledigt från jobbet. Jag behöver komma ifrån och gfå ny energi. Jag hoppas att läget är bättre i höst.
Idag hade vi friluftsdag på jobbeert vilket däremot var väldigt trevligt! Jag hade en fotogrupp och eleverna fick välja ett tema och sedan gå ut och fota. När de kom tillbaka skulle de sätta ihop ett litet bildspel, Det var uppskattat av alla tror jag! Eleverna var väldigt duktiga och det blev så fina bildspel!
Idag var jag också på posten och hämtade ut ett underbart DT-paket från Stellas så förhoppningsvis kommer min scraplust igång igen!

6 kommentarer:

silwerstar sa...

Skickar över en stooor kram!!♥

Aase sa...

Här kommer en styrke KRAM
Hoppas du får lite scraplust i helgen det brukar lätta trycket :)

Aase

wilanand sa...

Vad tråkigt att allt inte är tipptopp, hoppas det löser sig eller att du får mer kraft att hantera det. Kul att foto-övningen blev lyckad iaf! Måste komma över till er någon gång snart, var ett tag sen nu känns det som (fast det bara var typ två helger vi sågs..)

teres sa...

Stooor kram......

//therese

bitte71 sa...

Så jobbigt vännen:-( Hoppas det löser sig snart med allt, och att scraplusten kommer tillbaka igen!
KRAM!!

ScräpEmma sa...

Skickar en stor kram!! Hoppas ledigheten ger allt det du behöver, och att hösten kommer med bättre läge.

Kramarna till dig!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...