torsdag 2 juli 2009

Bidrag till tidningen

Just nu pågår det debatt om den svenska scrapbookingstidningen på i alla fall tre scrapforum. Det är många som är besvikna på det mesta när det gäller tidningen och till viss del håller jag med. Jag tycker att innehållet är bra, jag blir alltid scrapsugen när jag läser den. Jag tycker att den är ganska varierad och jag älskar de tjejerna som är DT där.
Däremot kommer jag inte att skicka in fler LOs till den. Jag saknar fortfarande ett antal LOs och jag har inte fått den betalning vi har kommit överens om och därför har jag slutat skicka in nu. Det finns så mycket andra roliga utmaningar att bita i på nätet.
För bra länge sedan gjorde jag den här LOn som var på det här numrets tema (kommer inte exakt ihåg vilket tema det var men något med semester i alla fall :) )
Den kom inte med och jag är glad över det för nu har jag den kvar.

2 kommentarer:

Zarah sa...

Men åååååååh vad SNYGG!!!

Eyovine sa...

Denna är hur läcker som helst!!! Gillar precis allt med den! Å du är bara så makalöst duktig på att kombinera färger! Vet att jag sagt det förut också... om du blir inspirerad att av att scrappa när du läser tidningen så blir jag inspirerad av att titta in hos dig =)
Ha det fint i sommarvärmen!

Kram Maja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...