måndag 27 juli 2009

Ibland är världen lite upp och ner

Jag har scrappat massor de senaste två dagarna men inte så mycket jag kan visa än men två LOs kan jag i alla fall visa upp. Det är två "bara för att" LOs. På den första har jag använt färgad CS som bas för första gången på länge och jag känner att det är en LO mer tillbaka till min färgglada stil.


På den andra har jag testat att ha tyngdpunkten på övre halvan på LOn. Jag har sett det på många amerikanska sidor och jag ville testa. dock har jag fegat lite och har inte tyngden så högt upp som jag sett andra göra.
Just nu söker jag inspiration mycket på olika amerikanska bloggar förutom mina svenska favoriter och det är kul och intressant att jämföra lite och blanda lite olika stilar.

5 kommentarer:

Zarah sa...

Superläckra! Särskilt mycket gillar jag den första! :D

Essmo sa...

Vilka underbara färgglada layouter ! Supersnygga! =)

Eyovine sa...

Helt underbar är den översta.. fotot färgerna ja, allt!!! Den undre är läcker den med... å visst är det kul att utmana sig själv lite å göra annorlunda mot för det man oftast gör.

Kramiz Maja

Anna S sa...

Nu har jag kikat in lite i smyg här ett tag på dina fina alster och kände att det nog var dags att lämna ett litet spår efter mig ;)

Båda layouterna är ju hur fina som helst. Gillar att det är så färglatt. Kul med den andra LO:n med tyngdpunkten där uppe. Jag kollar mest svenska bloggar, så det är inget jag har sett så mycket av, men det är ju riktigt snyggt :)

Ha det gott!
Kram Anna

pysselpetra sa...

Gillar verkligen formen/designen på den här. och färgerna är coola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...